ΠΡΟΣΟΧΗ
Όλες οι πληροφορίες που υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας σχετικά με τις εγγραφές αφορούν την
προηγούμενη ακαδημαϊκή χρονιά (εισαγωγή 2015-16), και παραμένουν στην ιστοσελίδα μας απλά για ενημέρωση των τυχόν ενδιαφερόμενων. Η σελίδα θα ενημερωθεί με τα καινούργια στοιχεία αμέσως μετά την κοινοποίηση των νέων εγκυκλίων του Υπουργείου Παιδείας για τις εισαγωγές του 2016-17.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ, τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου θα ξεκινήσουν κανονικά στις 26/09/2016.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2016-17
Οι ημερομηνίες προεγγραφής θα ανακοινωθούν από το Υπουργείο Παιδείας προσεχώς .
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου θα ξεκινήσουν την Δευτέρα 26/09/2016. Η έναρξη των μαθημάτων είναι ανεξάρτητη από την περίοδο των εγγραφών.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ:
Τηλ. 28310 77594, 77595 και 77634
Fax: 2831077596E-mail: gramptde@edc.uoc.gr
URL: http://www.edc.uoc.gr
Ταχυδρομική διεύθυνση:
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Γραμματεία Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Τμήματος
Πανεπιστημιούπολη Γάλλου
74 100 Ρέθυμνο
Ώρες εξυπηρέτησης κοινού: 11:00πμ - 13:00μμ κάθε Δευτέρα- Τετάρτη- Παρασκευή
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας , η εγγραφή των νεοεισαχθέντων στα ΑΕΙ θα γίνει σε τρία στάδια
-
Προεγγραφή στην ιστοσελίδα του Υπουργείου. Η ηλεκτρονική προεγγραφή είναι υποχρεωτική ακόμα και για όσους καταθέσουν οι ίδιοι αυτοπροσώπως τα δικαιολογητικά τους στη Γραμματεία.
-
Κατάθεση των σχετικών δικαιολογητικών στη Γραμματεία του Τμήματος (είτε αυτοπροσώπως, είτε από νομίμως εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, είτε με ταχυμεταφορά – στην τελευταία περίπτωση πρέπει η υπογραφή στην αίτηση προεγγραφής να φέρει βεβαίωση γνησιότητας).
-
Έλεγχος των δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και ολοκλήρωση της εγγραφής.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας είναι τα εξής:
-
Η αίτηση προεγγραφής υπογεγραμμένη (με βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής στην περίπτωση που αποσταλεί ταχυδρομικώς)
-
Φωτοαντίγραφο τίτλου απόλυσης (απολυτήριο Λυκείου ή πτυχίο ή αποδεικτικό του σχολείου αποφοίτησης)
-
Φωτοαντίγραφο της Βεβαίωσης Πρόσβασης (δεν απαιτείται για επιτυχόντες από ΕΠΑΛ-Α’. Για Βεβαιώσεις από ιδιωτικά Λύκεια βλ. την εγκύκλιο)
-
Δύο φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας.
-
Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου ή άλλου δημόσιου εγγράφου από το οποίο να αποδεικνύονται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά στοιχεία.
Και
Βεβαίωση Διαγραφής αν φοιτούσατε πριν σε άλλο Τμήμα ή Σχολή
-
Για τους επιτυχόντες με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων πολιτών της Μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, απαιτείται και βεβαίωση Δήμου των Νομών Ξάνθης, Ροδόπης ή Έβρου, στα δημοτολόγια των οποίων είναι γραμμένοι.
Συμπληρωματικά των παραπάνω, θα χρειαστεί να καταθέσετε στη Γραμματεία μας και
-
τη Αίτηση Εγγραφής
-
Το Έντυπο Δήλωσης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών
-
Κάποιο αποδεικτικό του αριθμού ΑΜΚΑ (έστω φωτοτυπία του βιβλιαρίου υγείας)
-
όσα αγόρια χρειαστούν πιστοποιητικό για αναβολή στράτευσης, θα πρέπει να καταθέσουν στη Γραμματεία και Πιστοποιητικό Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων (την έκδοση του οποίου μπορείτε να ζητήσετε από τον αρμόδιο Δήμο ή από κάποιο Κ.Ε.Π.), ή κάποιο άλλο επίσημο έγγραφο όπου να αναγράφεται ο Αριθμός Μητρώου Αρρένων.
-
το Ατομικό Στατιστικό Δελτίο Φοιτητή της ΕΛ.ΣΤΑΤ.
Τα έντυπα 1, και 2, θα τα βρείτε στην ιστοσελίδα της Γραμματείας, στα Χρήσιμα ΕΝΤΥΠΑ. Είναι σημαντικό, για την διευκόλυνση όλων, να τα φέρετε έτοιμα και συμπληρωμένα ώστε να μην υπάρξουν άσκοπες καθυστερήσεις.
Δεν απαιτούνται πλέον ιατρικές εξετάσεις. Κατά την προσέλευση σας για εγγραφή, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα ή διαβατήριο ή άλλο δημόσιο έγγραφο από το οποίο να αποδεικνύονται τα ονομαστικά σας στοιχεία.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Με την εγγραφή σας, θα πάρετε από τη Γραμματεία Βεβαιώσεις Σπουδών (πιστοποιητικό ότι είστε φοιτητής/τρια), ένα έντυπο με Οδηγίες Ενεργοποίησης Λογαριασμών Πρόσβασης σε Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες, και, τα αγόρια, μία Βεβαίωση Στρατολογίας για την αναβολή της στράτευσης.
Θα χρειαστεί στη συνέχεια να φροντίσετε το συντομότερο δυνατόν για την ενεργοποίηση των λογαριασμών σας.
Αφού ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία, θα μπορέσετε να αιτηθείτε ηλεκτρονικά στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (http://academicid.minedu.gov.gr/), την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας. Η ταυτότητα αυτή χρησιμοποιείται και ως Δελτίο Μειωμένου Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ) για όσους το δικαιούνται.
Παρακαλούμε πολύ, η μέσω e-mail επικοινωνία σας με το Τμήμα να γίνεται πάντα από τη διεύθυνσή σας στο edc.uoc.gr και οπωσδήποτε με την αναφορά του ονόματος σας και του Αριθμού Μητρώου σας (Α.Μ.)
ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Οι δηλώσεις μαθημάτων γίνονται ηλεκτρονικά μέσω Student Web στις ημηρομηνίες που θα ορίζει η Γραμματεία του Τμήματος. Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος, καμιά αίτηση για εκπρόθεσμη δήλωση μαθημάτων δεν θα γίνεται δεκτή από την Γραμματεία. Ο κάθε φοιτητής παραλαμβάνει τον κωδικό πρόσβασης κατά την εγγραφή του.
ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
Οδηγίες σχετικές με τη νέα διαδικασία επιλογής / παραλαβής συγγραμμάτων, που εφαρμόζεται από το 2010-2011, δίνονται από την αρμόδια ηλεκτρονική υπηρεσία ΕΥΔΟΞΟΣ (http://eudoxus.gr/). Επιπλέον πληροφορίες θα σας κοινοποιούνται από τη Γραμματεία του Τμήματός μας όταν αποστέλλονται οι σχετικές ανακοινώσεις από το Υπουργείο Παιδείας.
Επιγραμματικά, το StudentWeb είναι ένας δικτυακός τόπος όπου οι φοιτητές μπορούν μεταξύ άλλων
-
να κάνουν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις των μαθημάτων τους κάθε εξάμηνο
-
να έχουν πρόσβαση σε στοιχεία που αφορούν στα μαθήματα που προσφέρονται και στις βαθμολογίες των μαθημάτων στα οποία έχουν εξεταστεί, και
-
να αιτούνται στη Γραμματεία την έκδοση πιστοποιητικών
Όσον αφορά στη λειτουργία της Γραμματείας, σημειώστε ότι:
-
Οι αιτήσεις έκδοσης βεβαιώσεων/πιστοποιητικών γίνονται κυρίως ηλεκτρονικά μέσω Student Web. Τα πιστοποιητικά τα παραλαμβάνετε από τη Γραμματεία την επόμενη εργάσιμη μέρα. Δεν γίνεται ηλεκτρονική αποστολή πιστοποιητικών.
-
Σε μεγάλο βαθμό η επικοινωνία της Γραμματείας με τους φοιτητές του Τμήματος γίνεται μέσω e-mail. Είναι σημαντικό να ελέγχετε συχνά την θυρίδα σας στο edc.uoc.gr. Έχετε υπόψη σας ότι στα μηνύματα που φτάνουν στη θυρίδα της Γραμματείας, δεν είναι αυτόματη η αναγνώριση της ταυτότητας του αποστολέα, ακόμα και όταν η διεύθυνσή του είναι στο edc.uoc.gr. Για τον λόγο αυτόν κρίνεται απαραίτητο, κάθε φορά που θα απευθύνεστε στη Γραμματεία μέσω e-mail, να αναφέρετε το όνομα σας.
Για τη διαδικασία αξιολόγησης των μαθημάτων που θα παρακολουθήσετε κατά τη διάρκεια των σπουδών σας, παρακαλούμε επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Μονάδας Διασφάλισης της Ποιότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης (ΜΟ.ΔΙ.Π. Π.Κ.) (https://www.modip.uoc.gr/el/content/assesment).
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ Π.Κ.
Σίτιση / Στέγαση
Για πληροφορίες που αφορούν σε θέματα δωρεάν σίτισης / στέγασης μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας (Κτίριο Διοίκησης Β΄, Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου ΤΗΛ: 28310-77947-46,77729,77901
FAX: 28310-77738). Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου μας:
http://www.uoc.gr/ [Σπουδές → Υποστήριξη Σπουδών → Φοιτητική Μέριμνα → Σίτιση, Στέγαση, ..]
Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών
Στο Πανεπιστήμιό μας λειτουργεί από το 2003 το Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών, που σκοπό έχει, μεταξύ άλλων, την ψυχολογική υποστήριξη των φοιτητών/τριών του Ιδρύματος καθώς και τη στήριξη των φοιτητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Περισσότερες πληροφορίες για τη λειτουργία του θα βρείτε στην ιστοσελίδα http://skf.uoc.gr/.
Είμαστε στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.
Καλώς ήλθατε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης