ΤΜΗΜΑ ΠΤΔΕ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Σήμερα Δευτέρα 22/10/2018, στην αίθουσα του κτιρίου Γ (γραφείο ΕΥ) στις 9.30 συνεδρίασε η Επιτροπή Επιλογής φοιτητών/τριων, όπως ορίστηκε από την Γ.Σ. του Τμήματος 487(20/6/2018), για την εκπόνηση της Πρακτικής Άσκησης μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» κατά το Ακαδ. Έτος 2018-19 για την περίοδο από 01/12/2018 έως 31/01/19.
Παρόντες είναι τα κάτωθι μέλη της Επιτροπής Επιλογής:
1) Η. Κουρκούτας
2) Α. Χατζηδάκη
3) Ε. Τραγουλιά
Η Επιτροπή λαμβάνοντας υπόψη τις διατάξεις της Πρόσκλησης, συνεδρίασε και επέλεξε τους ΕΝΝΕΑ (9) φοιτητές που θα εκπονήσουν Πρακτική Άσκηση. Η επιλογή και κατάταξη των υποψηφίων έγινε σύμφωνα με τα ακόλουθα κριτήρια επιλογής όπως αυτά έχουν οριστεί από την Γ.Σ. του Τμήματος 487 (20/6/2018).
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ: ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ των κάτωθι 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ/ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ανάλογα με την κατεύθυνση της ΠΑ, που επιλέγει ο φοιτητής.
(α) ΠΕΔΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: Δύο μαθήματα με κωδικό Β05 και
ένα από τα εξής δύο: «Μαθησιακές δυσκολίες στην παραγωγή του γραπτού λόγου» (Β03 Π08)
ή «Μάθηση και Διδασκαλία του γραπτού λόγου» (Β03 Π13)
(Β) ΠΕΔΙΟ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: Ένα μάθημα με κωδικό Β05,
ένα από τα εξής δύο: «Μαθησιακές δυσκολίες στην παραγωγή του γραπτού λόγου» (Β03 Π08)
ή «Μάθηση και Διδασκαλία του γραπτού λόγου» (Β03 Π13)
και το σεμινάριο Α08 Σ02
Στην περίπτωση ισοβαθμίας η επιλογή γίνεται με επιπλέον κριτήριο της ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΕΕ). Δεν κατατέθηκαν στοιχεία Ε.Ε.
Οι παραπάνω πληροφορίες ελήφθησαν με βάση τις ηλεκτρονικές αιτήσεις των φοιτητών και τις αναλυτικές καταστάσεις βαθμολογίας των υποψηφίων, οι οποίες κατατέθηκαν ηλεκτρονικά εντός
του νόμιμου χρονικού ορίου (8/10/-18/10/18 -13.00μμ) (όπως όριζε. η Ανακοίνωση της Πρακτικής Άσκησης στις 7/10/18).
Συνολικά έγιναν 10 (ΔΕΚΑ) αιτήσεις από τις οποίες 9 (ΕΝΝΙΑ) έγιναν δεκτές καθώς πληρούν τα ελάχιστα κριτήρια επιλογής ενώ ΜΙΑ (1απορρίφθηκε λόγω μη πλήρωσης των ελάχιστων κριτηρίων επιλογής (Έλλειψη 1 Προαπαιτούμενου Μαθήματος). Στον παρακάτω 1ο Πίνακα παρουσιάζεται η σειρά κατάταξης των υποψηφίων, σύμφωνα με τον αλγόριθμο που περιγράφεται παραπάνω. Επιλέχθηκαν οι πρώτοι ΕΝΝΙΑ (9) φοιτητές/τριες. Δεν υπάρχουν επιλαχόντες. Στον 2ο πίνακα παρουσιάζονται οι αιτήσεις ΜΙΑ (1) που απορρίφθηκαν και ο λόγος απόρριψής τους.
ΠΙΝΑΚΑΣ 1 ΕΠΙΛΕΧΘΕΝΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
|
|
Αριθμός αίτησης
|
Ονοματεπώνυμο
|
ΑΜ
|
Εξάμηνο
|
Κριτήρια
(π.χ. Βαθμολογία/Υποχρεωτικά Μαθήματα /Εργαστήρια κλ…)
|
….
|
Μόρια (βάση αλγορίθμου)
|
1
|
8.15/10/18
|
|
6606
|
9ο
|
Β05Π03: 8.5
ΒΟ5Π13: 9.5
Α08Σ02: 8.0
|
|
26
|
2
|
2.10/10/18
|
|
7200
|
5Ο
|
Β05Π11:9.5
Β05Π10: 8.0
Β03Π13:8
|
|
25.5
|
3
|
9.16/10/18
|
|
7093
|
5Ο
|
Β05Π10:6.0
Β05Π13: 10
Β03Π06: 9
|
|
25
|
4
|
3.11/10/18
|
|
7087
|
5Ο
|
Β05Π06:9.5
Β05Π10: 6.0
Β03Π13:9.0
|
|
24.5
|
5
|
1.10/10/18
|
|
7106
|
5Ο
|
Β05Π06:7.0
Β05Π10: 8.5
Β03Π13:9.0
|
|
24.5
|
6
|
7.15/10/18
|
|
6901
|
7Ο
|
Β05Π06: 5.0
Β05Π10: 9.0
Β03Π13: 10
|
|
24
|
7
|
4.11/10/18
|
|
7244
|
5Ο
|
Β03Π13: 9.0
Β05Π10:8.5
Β05Π11:5.0
|
|
22.5
|
8
|
5.11/10/18
|
|
7253
|
5Ο
|
Β03Π13:8.0
Β05Π11:5.5
Β05Π10:9.0
|
|
22.5
|
9
|
6.14/10/18
|
|
7181
|
5ο
|
Β05Π10:5.5
Β05Π11:5.5
Β03Π13/8.5
|
|
19.5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΠΙΝΑΚΑΣ 2 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΑΝ
|
|
|
Αριθμός αίτησης
|
Ονοματεπώνυμο
|
ΑΜ
|
Εξάμηνο
|
Κριτήρια
(π.χ. Βαθμολογία/Υποχρεωτικά Μαθήματα /Εργαστήρια κλ…)
|
….
|
Μόρια (βάση αλγορίθμου)
|
Αιτιολογία Απόρριψης
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
3.10/10/18
|
|
7240
|
5Ο
|
Β05Π06:8.0
Β05Π10: 9
|
|
-
|
Έλλειψη 1 Προαπαιτούμενου Μαθήματος
|
Δυνατότητα Ένστασης στους μη επιλεγέντες φοιτητές
Ως χρονικό διάστημα ενστάσεων ορίζονται 5 ημέρες από την ημερομηνία ανάρτησης της κατάταξης και επιλογής των υποψηφίων (23/10/2018) και θα εξεταστούν από την αρμόδια Επιτροπή κκ. Κ. ΚΑΡΡΑΣ, Α. ΜΟΥΖΑΚΗ, Π. ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ, όπως αυτή έχει οριστεί από την Γ.Σ. του Τμήματος 487 (20/6/2018).
Σε περίπτωση που δεν υπάρξουν ενστάσεις η Επιτροπή προτείνει τον παραπάνω πίνακα κατάταξης φοιτητών (1) για να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα της Πρακτικής Άσκησης.
Η Επιτροπή Επιλογής
1) Η. ΚΟΥΡΚΟΥΤΑΣ
|
2) Α. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ
|
3) Ε. ΤΡΑΓΟΥΛΙΑ
|
|
|
|
|
|
|