ΠΡΑΚΤΙΚΟ
ΤΗΣ 465ης ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Τα μέλη της Συνέλευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, συνήλθαν σήμερα Τετάρτη 5 Oκτωβρίου 2016 και ώρα 10.00 πμ σε συνέλευσηστην Αίθουσα συνεδριάσεων του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Κρήτης στην Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, μετά από έγγραφη πρόσκληση της Προέδρου του Τμήματος Αναπλ. καθηγήτριας κας Ελένης Βασιλάκη.
Παρόντα ήσαν τα παρακάτω μέλη ΔΕΠ: Ζερβού Αλεξάνδρα, Καλογιαννάκη Πέλλα, Καραγιώργος Δημήτρης, Μιχαηλίδη Ελένη, Χουρδάκης Αντώνιος, Ελπινίκη Νικολουδάκη, Κούρκουλος Μιχάλης, Μουζάκη Αγγελική, Βασιλάκη Ελένη, Αναστασιάδης Πάνος, Χατζηδάκη Ασπασία, Κουρκούτας Ηλίας, Καρράς Κώστας, Μακράκης Βασίλης, Σταύρου Δημήτρης, Σπαντιδάκης Ιωάννης, και Κωστούλα Κανέλλα, Παπαβασιλείου Βαγγέλης
Παρών ήταν ο εκπρόσωπος των μελών ΕΔΙΠ κ. Αναγνωστάκης. Δεν παρέστησαν οι εκπρόσωποι των μελών ΕΕΠ και ΕΤΕΠ.
Απουσίαζαν δικαιολογημένα οι εξής: Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη, Βιβή Θώμου. Απουσίαζε αδικαιολόγητα ο κ. Τζανάκης Κων/νος.
Στο Σώμα προήδρευσε η Πρόεδρος του Τμήματος η κα Βασιλάκη Ελένη.
Πρακτικά τήρησε η κα Ελένη Μουντάκη, Γραμματέας του Τμήματος.
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
1. Επικύρωση πρακτικών της 464ης Συνέλευσης
2. Ανακοινώσεις
3. Επικύρωση Πρακτικών των Επιτροπών αξιολόγησης των υποψηφίων για την κάλυψη θέσεων στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ «Απόκτηση διδακτικής εμπειρίας από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού»
4. Πρόσληψη Πανεπιστημιακού υποτρόφου (ΚΑ 4561 «Υποτροφίες Γεωργίου Ιωάννου και Στυλιανής Κατσαράκη») στο γνωστικό αντικείμενο «Μεθοδολογία της εκπαιδευτικής έρευνας και εκπαιδευτική αξιολόγηση»
5. Νέες θέσεις πρόσληψης επιστημόνων για απόκτηση διδακτικής εμπειρίας στα πλαίσια του ΕΣΠΑ «Απόκτηση διδακτικής εμπειρίας από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού» για το εαρινό εξάμηνο (σχετ. επιστολή Αναπλ. Πρύτανη ακαδ. υποθέσεων κ. Ι. Καρακάση)
6. ΄Εγκριση εγγραφής επιτυχόντα στο Τμήμα ακαδ. έτους 2016-17, ο οποίος, λόγω ασθενείας, δεν πραγματοποίησε εμπρόθεσμα την ηλεκτρονική εγγραφή του
7. Φοιτητικά
8. Αιτήσεις- προτάσεις-αναφορές
9. Διάφορα
Θέμα 3ον
Πρόσληψη Πανεπιστημιακού υποτρόφου (ΚΑ 4561 «Υποτροφίες Γεωργίου Ιωάννου και Στυλιανής Κατσαράκη») στο γνωστικό αντικείμενο «Μεθοδολογία της εκπαιδευτικής έρευνας και εκπαιδευτική αξιολόγηση»
Ο κ. Καρράς, εκ μέρους της εισηγητικής επιτροπής για την πρόσληψηΠανεπιστημιακού υποτρόφου (ΚΑ 4561 «Υποτροφίες Γεωργίου Ιωάννου και Στυλιανής Κατσαράκη») στο γνωστικό αντικείμενο «Μεθοδολογία της εκπαιδευτικής έρευνας και εκπαιδευτική αξιολόγηση», που αποτελείται από τους Μακράκη Β, Αναστασιάδη Π. και Καρρά Κ., και είχε οριστεί με απόφαση της 464ης/7.10.2016, παρουσιάζει την εισήγηση της επιτροπής που έχει ως εξής:
Για την πρόσληψη ενός διδάσκοντα σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 97/8‐9‐2016 πρόσκληση πανεπιστημιακού υποτρόφου του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης με σύμβαση ανάθεσης έργου, για τη διεξαγωγή διδασκαλίας μαθημάτων (Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας, Αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών) και την εποπτεία πρακτικής άσκησης
Οι εισηγητές Β. Μακράκης, καθηγητής ΠΤΔΕ, Π. Αναστασιάδης, καθηγητής ΠΤΔΕ και Κ.Γ. Καρράς, Επ. Καθηγητής ΠΤΔΕ, συνεδρίασαν σήμερα 20-9-2016 και εισηγούνται για τον μοναδικό υποψήφιο κ. Αλέξανδρο Πεδιαδίτη, ως εξής:
Ι. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
1.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΕΣ
Ο κ. Αλέξανδρος Πεδιαδίτης γεννήθηκε το 1967 στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης και διαμένει στο Ρέθυμνο τα τελευταία 18 χρόνια. Είναι παντρεμένος με δύο παιδιά. Έχει αποκτήσει κατά χρονολογική σειρά τα ακόλουθα πτυχία και διπλώματα:
1.Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λάρισας (1986),
2.Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. Πανεπιστημίου Κρήτης (2000),
3.Δίπλωμα Διδασκαλείου Δ.Ε. «Μαρία Αμαριώτου» Πανεπιστημίου Κρήτης (2000) και
4.Διδάκτορας του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ., Πανεπιστημίου Αιγαίου, με έμφαση τη μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Θέμα διατριβής: «Η Εκπαιδευτική Έρευνα ως αντικείμενο μελέτης και ως πεδίο κοινωνικών αναπαραστάσεων του επαγγέλματος των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης» (2009).
Τα επιστημονικά – ερευνητικά ενδιαφέροντα του υποψηφίου κινούνται, κυρίως, στο πεδίο της μεθοδολογία της εκπαιδευτικής έρευνας, στις εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας, την αξιολόγηση του μαθητή και στην επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού.
2.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Ο κ. Πεδιαδίτης έχει είκοσι έξι χρόνια προϋπηρεσία ως δάσκαλος της Α/βάθμια Εκπαίδευση, από τα οποία τα πέντε τελευταία έτη υπηρετεί ως διευθυντής στο 2ο 12/θέσιο Δ.Σ. Ρεθύμνου. Έχει, επίσης, υπηρετήσει ως αποσπασμένος δάσκαλος στο ΠΤΔΕ, Παν/μίου Κρήτης, στην πρακτική άσκηση των φοιτητών τα ακαδ. έτη 2000-2001, 2001-2002 και 2002-2003 και ως γραμματέας του Διδασκαλείου «Μαρία Αμαριώτου» του ΠΤΔΕ, Παν/μίου Κρήτης το ακαδ. έτος 2003-2004. Τα πρώτα χρόνια της επαγγελματικής του πορείας, 1989-1990 και 1990-1991, υπηρέτησε ως προϊστάμενος του τμήματος Μετεκπαίδευσης Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων στον Άγιο Νικόλαο και δίδαξε στο ίδιο τμήμα τα έτη 1989-1990 το μάθημα της Τουριστικής Γεωγραφίας
Έχει διδάξει στο Διδασκαλείο Δ.Ε. «Μαρία Αμαριώτου» του Πανεπιστημίου Κρήτης το μάθημα «Μεθοδολογία Ψυχοπαιδαγωγικής Έρευνας Ι» τα εξάμηνα: Χειμερινό εξάμηνο 2009-2010, εαρινό εξάμηνο 2009-2010, χειμερινό εξάμηνο 2010-2011 και εαρινό εξάμηνο 2010-2011. Επίσης, έχει διδάξει και διδάσκει στο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας του Παν/μίου Κρήτης, Σχολή επιστημών Αγωγής, ΠΤΔΕ, ΚΕΜΕΙΕΔΕ, τα ακαδημαϊκά έτη 2013-2014, 2014-2015, 2015-2016 και 2016-2017 τα μαθήματα: «Εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας και ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής» και «Διδακτική μεθοδολογία και αξιολόγηση μαθητή». Παράλληλα, έχει διδάξει:
- δύο(2) τρίωρες διδασκαλίες σε συνεργασία με την κα. Πέλλα Καλογιαννάκη και τον κ. Κων/νο Καρρά στο μάθημα του ΠΤΔΕ, Παν/μίου Κρήτης «Εισαγωγή στη Μεθοδολογία της Έρευνας στις Επιστήμες της Αγωγής» το εαρινό εξάμηνο 2015-2016 με υπεύθυνη την κα. Αγγελική Μουζάκη,
- σε έξι (6) τρίωρες διδασκαλίες επιτέλεσε διδακτικό επικουρικό έργο στους προπτυχιακούς φοιτητές του ΠΤΔΕ, Παν/μίου Κρήτης στο μάθημα του κ. Ανδρεαδάκη Ν., «Εισαγωγή στην ψυχοπαιδαγωγική έρευνα και μεθοδολογία», τα ακαδημαϊκά έτη 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014,
- σε τρεις (3) τρίωρες διδασκαλίες επιτέλεσε διδακτικό επικουρικό έργο στους προπτυχιακούς φοιτητές του ΠΤΔΕ, Παν/μίου Κρήτης στο μάθημα του κ. Ανδρεαδάκη Ν., «Αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών», τα ακαδημαϊκά έτη 2009-2010, 2011-2012 και 2013-2014
- σε δέκα τρεις (13) τρίωρες διδασκαλίες επιτέλεσε επικουρικό διδακτικό έργο στο μάθημα της κα. Π. Καλογιαννάκη και του κ. Κ. Καρρά, στο σεμινάριο του ΠΤΔΕ, Παν/μίου Κρήτης με τίτλο «Η ιστορία του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού και η ανάπτυξη καλών πρακτικών. Βιωματικό εργαστήριο», το εαρινό εξάμηνο 2013-2014
- σε μία τρίωρη διδασκαλία επιτέλεσε διδακτικό επικουρικό έργο στο πλαίσιο του μαθήματος της κα. Πέλλας Καλογιαννάκη «Πολιτική κοινωνικοποίηση» στους προ-πτυχιακούς φοιτητές του ΠΤΔΕ, Παν/μίου Κρήτης το ακαδ. έτος 2014-2015
- δύο (2) τρίωρες διδασκαλίες στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΠΤΔΕ, Παν/μίου Κρήτης με θέμα τον «Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής», το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 και έχει
- έχει προσφέρει διδακτική υποστήριξη στο πλαίσιο των πρακτικών ασκήσεων των Μετ/κών φοιτητών/τριών του προγράμματος «Περιβαλλοντική εκπαίδευση» του Παν/μίου Αιγαίου Τμήμα ΤΕΠΑΕΣ, το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010
3.ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Παράλληλα, με τα διδακτικά του καθήκοντα στην Α/θμια και Γ/θμια εκπαίδευση έχει διδάξει ως επιμορφωτής σε εκπαιδευτικούς και άλλους επαγγελματίες στο:
- πρόγραμμα επιμόρφωσης «Εκπαίδευση στις διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες εκπροσώπων-εργαζομένων στο Δημόσιο» στο πλαίσιο του προγράμματος «Εκπ/ση και δια βίου μάθηση» που υλοποίησε η ΑΔΕΔΥ στο Ηράκλειο, στο Ρέθυμνο και στα Χανιά συνολικά 33 ώρες, 5/2015 έως 10/2015
- στα σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας στο πλαίσιο του Προγράμματος «Εκπαίδευση Τσιγγανοπαίδων» στην Περιφέρεια Κρήτης, με συντονιστή το Πανεπιστήμιο Αθηνών θέματα σχετικά με την διαπολιτισμική εκπαίδευση, την ένταξη και τη διδασκαλία σε μαθητές ΡΟΜΑ. Στο ίδιο πρόγραμμα υπήρξε και επιστημονικός συνεργάτης
- στο Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών/Πιλοτική εφαρμογή στο κλάδο των δασκάλων ΠΕ 70, 200 ώρες, το σχολ. έτος 2011-2012
- στο ΠΕΚ Ηρακλείου (62 ώρες) στο πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τα έτη 2008, 2009 και 2010 στα μαθήματα:
Διδακτική μεθοδολογία & Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας, σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας / Διαθεματική προσέγγιση, ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο και στη χρήση και εφαρμογή ΤΠΕ στην εκπαίδευση
Εργάστηκε επίσης,
-ως επιστημονικός συνεργάτης, σε συνεργασία με τον κ. Ν. Ανδρεαδάκη, στον άξονα Δημοσιότητα και αξιολόγηση της Πράξης (Έργου) του προγράμματος «Ελληνόγλωσση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στη Διασπορά», στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, το ακαδ. έτος 2010-2011.
- και ως επιστημονικός υπεύθυνος και διδάσκων (60 ώρες) στο πρόγραμμα «Εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας, ανέργων, παλιννοστούντων-μεταναστών-προσφύγων, την περίοδο 2006– 2007, της Νομαρχίας Ρεθύμνου και την περίοδο 2007– 2008» στο ΚΕΚ Ρεθύμνου, 60 ώρες.
4.ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΒΙΒΛΙΩΝ, ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΤΟΜΩΝ / ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ
1. Το 2014 έχει δημοσιευθεί το βιβλίο του κ. Πεδιαδίτη, «Επαγγελματική Ανάπτυξη και περιβάλλον εργασίας. Η περίπτωση των εκπαιδευτικών» που αποτελεί δημοσίευση μέρους της διδακτορικής του διατριβής από τις εκδόσεις ΗΜ Studies and Publishing.
Έχει επίσης, συμμετάσχει ως επιμελητής στους παρακάτω συλλογικούς τόμους και πρακτικά συνεδρίων:
2. το 2016, τα πρακτικά του συνεδρίου «Παιδαγωγική της Χαράς. Προς Ένα Αντισυμβατικό Σχολείο» μαζί με τον Καρρά Κ., την Σακελλαρίου Μ., και τον Δρακάκη Μ. από τις εκδόσεις ΗΜ Studies and Publishing.
3. το 2003, τα πρακτικά της ημερίδας «100 χρόνια από την ίδρυση Διδασκαλείου στη Κρήτη: Από τα Διδασκαλεία εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στα Διδασκαλεία Μετεκπαίδευσης. Προβληματισμοί για το Παρόν και το Μέλλον ενός θεσμού» μαζί με τον Χουρδάκη Α., τον Παπαδογιαννάκη και τον Ανδρεαδάκη Ν. από τις εκδόσεις Ατραπός.
4. το 2000, το συλλογικό τόμο «Δύσκολες μορφές συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη», μαζί με τον Μ. Βάμβουκα.
Έχει συγγράψει μαζί με τον Ανδρεαδάκη Ν. και Καΐλα Μ. το 2010, Πανεπιστημιακές Σημειώσεις στο μάθημα της «Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας» του Μεταπτυχιακού προγράμματος «Περιβαλλοντική εκπαίδευση», του Πανεπιστήμιου Αιγαίου
5.ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΟΥΣ
Εκτός από τη Διδακτορική Διατριβή του, ο κ. Πεδιαδίτης έχει δημοσιεύσει τις ακόλουθες ερευνητικές εργασίες:
1. (2015). Το περιβάλλον εργασίας των εκπαιδευτικών. Στο Κ. Καρράς (Επιμ.), Παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια. Συλλογή κειμένων. Λευκωσία: ΗΜ, 83-100
2. (2010). Η εκπαιδευτική έρευνα ως αντικείμενο μελέτης: Απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο Ν. Γεωργιάδης, Κ. Σαραφίδου, Π. Δεμίρογλου (Επιμ.), Ο εκπαιδευτικός και το έργο του: Παρελθόν-Παρόν-Μέλλον. τ. Α΄, Δράμα: Εταιρεία Επιστημών Αγωγής Δράμας, 292-311, μαζί με τους Ανδρεαδάκης Ν. και Ξανθάκου Π.
3. (2009). Ο εκπαιδευτικός ως «κριτικός καταναλωτής» της εκπαιδευτικής έρευνας και ως ερευνητής: Απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο Α. Τριλιανός & Ι. Καράμηνας (Επιμ.), Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική έρευνα, τ . Β΄, Αθήνα: Ατραπός, 50-60, μαζί με τον Ανδρεαδάκης Ν.
4. (2006). Ερευνητές της εκπαίδευσης-Εκπαιδευτικοί της δράσης: Σχέση αλληλεπίδρασης ή γραμμική σχέση. Στο Χ. Παπαηλιού, Γ. Ξανθάκου & Σ. Χατζηχρήστου (Επιμ.), Εκπαιδευτική Σχολική Ψυχολογία, τ. Γ΄, Αθήνα: Ατραπός, 17-41, μαζί με τον Ανδρεαδάκη Ν., την Καΐλα Μ. και την Ξανθάκου Γ.
5. (2006). Μεταγλωσσικές δεξιότητες και δεξιότητα κατανόησης κειμένου σε μαθητές Στ΄ τάξης δημοτικού σχολείου. Στο Επιστήμες Αγωγής, 1, 23-46 μαζί με τον Βάμβουκα Μ. και τον Ανδρεαδάκη Ν.
6. (2005). Μια δοκιμασία αξιολόγησης της ορθογραφικής δεξιότητας μαθητών δημοτικού σχολείου, ηλικίας 7-12 ετών. Στο Επιστήμες Αγωγής, 1, 39-58, μαζί με τον Βάμβουκα Μ.
7. (2002). Εκπαιδευτική έρευνα και ημερήσιος τύπος: Ανάλυση ερευνητικών άρθρων παιδαγωγικού περιεχομένου στον αθηναϊκό ημερήσιο τύπο. Στο Επιστήμες Αγωγής, 3, 101-115.
8. (υπό έκδοση, 2016). Η εκπαιδευτική έρευνα στην Ελλάδα μέσα από επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. Στο Κ. Καρράς (Επιμ.), Παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια. Συλλογή κειμένων.
6.ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
1. Ανακοίνωση με Π. Καλογιαννάκη, Κ. Καρρά και Μ. Κολιοραδάκη, στο 7ο Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης, με την οργάνωση του Παν/μίου Πατρών, 27-30 Ιουνίου 2014, με θέμα «Ποια γνώση έχει την πιο μεγάλη αξία; Η περίπτωση των Ρομά στην Κρήτη»
2. Ανακοίνωση με Ν. Ανδρεαδάκης και Π. Ξανθάκου στο 3ο συνέδριο της Εταιρείας Επιστημών Αγωγής Δράμας. «Ο εκπαιδευτικός και το έργο του: Παρελθόν-Παρόν-Μέλλον». Δράμα 17/10/2008–19/10/2008 με θέμα: «Η εκπαιδευτική έρευνα ως αντικείμενο μελέτης: Απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης».
3. Ανακοίνωση με Ν. Ανδρεαδάκη στο 6ο συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας. «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», 5-7 Δεκεμβρίου 2008 στην Αθήνα, με θέμα: «Ο εκπαιδευτικός ως «κριτικός καταναλωτής» της εκπαιδευτικής έρευνας και ως ερευνητής: Απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης».
4. Ανακοίνωση στο Συνέδριο για την μεθοδολογία της εκπαιδευτικής έρευνας, Ρέθυμνο Οκτώβριος του 2005, με θέμα: «Εκπαιδευτική πράξη και εκπαιδευτική έρευνα, σχέση ανταγωνιστική ή διαλεκτική; Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών»
5. Ανακοίνωση στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, Ρόδος 21-24 Μαΐου 2003, με θέμα: «Μεταγλωσσικές δεξιότητες και δεξιότητα κατανόησης κειμένου σε μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού»
6. Ανακοίνωση στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, Ρόδος 21-24 Μαΐου 2003, με θέμα: «Ερευνητές της εκπαίδευσης-Εκπαιδευτικοί της Πράξης: Δυναμική ώσμωση ή γραμμική σχέση»
7. Ανακοίνωση στο 3ο Ετήσιο Συνέδριο: «Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής», με την οργάνωση του Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Πατρών, 4-6 Μαΐου 2001, με θέμα: «Η στάση των εκ-παιδευτικών της Α/θμιας Εκπαίδευσης απέναντι στην έρευνα και ειδικότερα στην εκπαιδευτική έρευνα»
Έχει συμμετάσχει, επίσης, σε περισσότερα από 60 διεθνή και πανελλήνια επιστημονικά συνέδρια, συμπόσια και ημερίδες, χωρίς εισήγηση.
7.ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
Ο κ. Πεδιαδίτης, έχει συμμετάσχει σε ομάδες εργασίας για το σχεδιασμό και την συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού στις παρακάτω ομάδες:
1.Μουσειοπαιδαγωγικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Τα παιδία ξανα-παίζει… Τα παιχνίδια του Μίμη, της Άννας, της Έλλης και της Λόλας ” που απευθύνεται σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και υλοποιείται από το ΚΕ.Μ.Ε.Ι.Ε.Δ.Ε. του ΠΤΔΕ, του Παν/μίου Κρήτης
2.Μουσειοπαιδαγωγικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα και μουσειοπαιδαγωγική βαλίτσα με θέμα «Στο δρόμο για τους ΡΟΜΑ» για το πρόγραμμα «Εκπαίδευση Τσιγγανοπαίδων» στην Περιφέρεια Κρήτης/Συντονιστής: Πανεπιστήμιο Αθηνών
3.Εκπαιδευτικό λογισμικό και ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πακέτο [βιβλίο δασκάλου, και φύλλα εργασίας για όλες τις τάξεις] στο έργο «Πλειάδες» του προγράμματος «ΝΗΡΗΙΔΕΣ Νο2» με τίτλο «Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια» για το ΥΠΕΠΘ και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
8.ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ- ΗΜΕΡΙΔΩΝ- ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ
Έχει συμμετάσχει στην οργανωτική επιτροπή:
1. Του Διεθνούς Συμποσίου που πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο, από το ΚΕΜΕΙΕΔΕ, Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Παν/μίου Κρήτης, το Μάιο του 2014 με θέμα: «Παιδαγωγική της Χαράς. ΠροςΈναΑντισυμβατικόΣχολείο. (Pedagogy of Happiness. Towards An Unconventional School)
2. ΤουΔιεθνούςΣυμποσίουπουπραγματοποιήθηκεστοΡέθυμνο, απότοΠαιδαγωγικόΤμήμαΔ.Ε. τουΠαν/μίουΚρήτης, στις1-3 Οκτωβρίου2010 μεθέμα: «International symposium on teacher education in modern era: current trends and issues»
3. Της Διημερίδας που πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο, από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Παν/μίου Κρήτης, στις 23-24 Οκτωβρίου 2004 με θέμα: «Δια βίου και εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην κοινωνία της πληροφορίας»
4. Της Hμερίδας που πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο από το Διδασκαλείου Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, στις 30 Μαρτίου 2002 με θέμα: «100 χρόνια από την ίδρυση Διδασκαλείου στη Κρήτη: Από τα Διδασκαλεία εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στα Διδασκαλεία Μετεκπαίδευσης. Προβληματισμοί για το Παρόν και το Μέλλον ενός θεσμού»
5. Του Τριήμερου επιμορφωτικού σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο, από το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και το Πανεπιστήμιο Κρήτης, στις 8-10 Σεπτεμβρίου 2000 με θέμα: «Θέματα Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης»
6. Της Ημερίδας που πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο, από το Διδασκαλείου Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, την 1η Απριλίου 2000 με θέμα: «Παιδιά με δύσκολη συμπεριφορά στην Σχολική Τάξη»
9.ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΕΚΠ/ΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
1.Υπεύθυνος συντονιστικής επιτροπής του 2ου ΔΣ Ρεθύμνου στο Δίκτυο Συνεργαζόμενων Σχολείων ASPnet της UNESCO με θεματικούς άξονες «Ειρήνη και Ανθρώπινα Δικαιώματα (Peace and Human Rights Education) και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (United Nations Decade of Education for Sustainable Development)», τα σχολικά έτη 2014-2015 και 2015-2016.
2.Υπεύθυνος συντονιστής του ευρωπαϊκού προγράμματος για το 2ο Δ.Σ. Ρεθύμνου «EURONET 50/50 European Network of Education Centers "Intelligent Energy - Europe Programme», σχολικά έτη 2014-2015 και 2015-2016
3.Υπεύθυνος συντονιστής για το 2ο Δ.Σ. Ρεθύμνου, του προγράμματος για τη Σχολική Καινοτομία του Ευρωπαϊκού Ομίλου, Δίκτυο ΜΕΝΩΝ, με την υποστήριξη των προγραμμάτων εκπαιδευτικής έρευνας και καινοτομίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Open Discovery Space, we.learn.it, Inspiring Science Education, για τα σχολικά έτη 2014-2015 και 2015-2016
4.Συντονιστής ομάδας υλοποίησης πιλοτικού προγράμματος του Υπουργείου Παιδείας (99 Δ.Σ. σε όλη την Ελλάδα) για την εισαγωγή των νέων αναλυτικών προ-γραμμάτων, στο 2ο Δ.Σ. Ρεθύμνου, τα σχολικά έτη 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014
5.Παιδαγωγικός σχεδιασμός, υλοποίηση και ενημέρωση του διαδικτυακού χώρου του 2ου Δ.Σ. Ρεθύμνου www.kamaraki.gr
6.Μέλος της ομάδας του παιδαγωγικού σχεδιασμού, υλοποίησης και ενημέρωσης του διαδικτυακού χώρου του Πανεπιστημιακού Μουσείου της Εκπ/σης ΚΕΜΕΙΕΔΕ του Παν/μίου Κρήτης www.thranio.org
7.Υπεύθυνος-συντονιστής του προγράμματος «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» που υλοποιήθηκε στο 2ου Δ.Σ. Ρεθύμνου (βραβείο οικολογικής σημαίας), 2011-2016
8.Υπεύθυνος-συντονιστής του προγράμματος «ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» που υλοποιήθηκε στο 2ου Δ.Σ. Ρεθύμνου (βραβείο αειφόρου σχολείου), 2011-2015
9.Συντονιστής στο Διεθνές πρόγραμμα «Μικροί δημοσιογράφοι για το περιβάλλον» τα σχολικά έτη 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 (15ο ΔΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και 2Ο Δ.Σ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ)
10. Υπεύθυνος-συντονιστής του προγράμματος «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» που υλοποιήθηκε στο 15ου Δ.Σ. Ρεθύμνου (βραβείο οικολογικής σημαίας), 2009-2011
11. Υπεύθυνος-συντονιστής του προγράμματος «ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» που υλοποιήθηκε στο 15ου Δ.Σ. Ρεθύμνου (βραβείο αειφόρου σχολείου), 2009-2010
12. Συμμετοχή στο πρόγραμμα COMENIUS «BLUE AMAZING EUROPE» του 15ου Δ.Σ. Ρεθύμνου το σχολικό έτος 2010-2011
13. Πιλοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με θέμα: «Αγωγή του Καταναλωτή: Οι διατροφικές συνήθειες των παιδιών της σχολικής ηλικίας» κατά τα σχολικά έτη 1997-1998 και 1998-1999. Δημοσιεύτηκε εργασία μας στο βιβλίο: ΠΑΣΙΑΣ, Γ., ΚΩΤΣΙΑ, Π.(1997). Αγωγή του Καταναλωτή, Αθήνα: ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ., σελ. 77- 97
10. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Ο κ. Πεδιαδίτης συμμετείχε και ως αξιολογητής σε εκπαιδευτικά προγράμματα Παν/μίων, ευρωπαϊκών και πανελληνίων προγραμμάτων:
1.Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων «Τα παιδεία…ξανα-παίζει…» και «Πρόγραμμα δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης στη μουσειοπαιδαγωγική», 2016, του Μουσείου της εκπαίδευσης, του Παν/μίου Κρήτης
2.Αξιολογητής στον 7ο διαγωνισμό ελληνόφωνων εκπαιδευτικών ιστοτόπων, 2015
3.Επιστημονική επιτροπή αξιολόγησης των εκπαιδευτικών έργων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού «Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση», 2013
4.Στην αξιολόγηση ερευνητικού προγράμματος σε συνεργασία με τον κ. Ν. Ανδρεαδάκη, στον άξονα Δημοσιότητα και αξιολόγηση της Πράξης (Έργου) του προγράμματος «Ελληνόγλωσση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στη Διασπορά», στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, το ακαδ. έτος 2010-2011.
II.ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ-ΠΡΟΤΑΣΗ
Ο κ. Αλέξανδρος Πεδιαδίτης διαθέτει άριστες παιδαγωγικές σπουδές. Είναι πτυχιούχος του Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστημίου Κρήτης, του Διδασκαλείου Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος του Πανεπιστημίου Αιγαίου με έμφαση στη Μεθοδολογία της εκπαιδευτικής έρευνας και στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Διαθέτει μακρόχρονη διδακτική εμπειρία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, (προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο) και έχει ήδη διδάξει τέσσερις (4) φορές στο Διδασκαλείο Δ.Ε. του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, το γνωστικό αντικείμενο «Μεθοδολογία Ψυχοπαιδαγωγικής Έρευνας Ι» (κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2009-2010 και 2010-2011), έξι (6) φορές στο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας του ΠΤΔΕ, του Πανεπιστημίου Κρήτης το μάθημα «Εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας και ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής» και πέντε (5) φορές στο ίδιο πρόγραμμα το μάθημα«Διδακτική μεθοδολογία και αξιολόγηση μαθητή». Επίσης, έχει διδάξει σε είκοσι επτά (27), συνολικά, τρίωρα μαθήματα στο προπτυχιακό και μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Κρήτης που από αυτά τα δέκα τρία (13) τρίωρα ήταν σχετικά με τα διδακτικά αντικείμενα της προκήρυξης. Συγχρόνως, έχει εργαστεί για τρία (3) χρόνια ως αποσπασμένος δάσκαλος στη Σχολική Πρακτική του ΠΤΔΕ, Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχει επίσης, διδάξει ως επιμορφωτής, πλέον των 300 ωρών, σε εκπαιδευτικούς και άλλους επαγγελματίες και συμμετείχε ως υπεύθυνος συντονιστής σε δέκα (10) και πλέον, διεθνή και πανελλήνια καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα. Εμφανίζει, επίσης, αξιόλογη δημοσιευμένη συγγραφική εργασία και συμμετοχή σε πανελλήνια και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα, καθώς και παρουσία με εισηγήσεις σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια, ημερίδες, συμπόσια. Το συγγραφικό και ερευνητικό του έργο εστιάζεται στην περιοχή της Μεθοδολογίας της εκπαιδευτικής έρευνας και σε άλλα συναφή. Τέλος, υπήρξε αξιολογητής σε ευρωπαϊκά και πανελλήνια ερευνητικά και άλλα προγράμματα.
Με βάση τα όσα προαναφέρθηκαν, η εισηγητική επιτροπή κρίνει ότι ο κ. Α. Πεδιαδίτης διαθέτει όλα εκείνα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για την παραπάνω θέση και η Επιτροπή ευχαρίστως τον προτείνει.
Τα μέλη της Συνέλευσης αποδέχονται την εισήγηση της επιτροπής και ομόφωνα αποφασίζουν την πρόσληψη ως Πανεπιστημιακού υποτρόφου (ΚΑ 4561 «Υποτροφίες Γεωργίου Ιωάννου και Στυλιανής Κατσαράκη»)του κ.Πεδιαδίτη Αλέξανδρου, στο γνωστικό αντικείμενο «Μεθοδολογία της εκπαιδευτικής έρευνας και εκπαιδευτική αξιολόγηση».
Ακριβές απόσπασμα
Ρέθυμνο 5/10/2016
Η Γραμματέας του ΠΤΔΕ
Ελένη Μουντάκη